theenderdraco

Subscribe via Atom

Homepage
https://theenderdraco.neocities.org/
About

Statuses

theenderdraco ๐Ÿ’ป 301 days ago

girlie you did not just make a new tumblr account just because you clicked a link that lead to a site with cookies๐Ÿ˜ญ this is like the 3rd one

theenderdraco ๐ŸŒˆ 303 days ago

why did i put a hidden link to the garcello fnf mod soundtrack on my neocities about me page. like huh

theenderdraco ๐ŸŽฎ 303 days ago

i wish all e-liter users a very die in a fucking fire /ref /j

theenderdraco ๐Ÿ’€ 306 days ago

holy shit theyโ€™re killing him dude. im here for it, rip that mf to shreds lmao

theenderdraco ๐Ÿ˜ฑ 306 days ago

gonna be 20 years old one month from now. holy shit

theenderdraco ๐ŸŽฑ 309 days ago

who up dragon they balls rn (sorry)

theenderdraco ๐Ÿค 309 days ago

one leg of my overalls is practically ripped to the point of falling off and i had to spend 4 1/2 hours at work like this imdnnfnfkdbf

theenderdraco ๐Ÿค 309 days ago

one leg of my overalls is practically ripped to the point of falling off and i had to spend 4 1/2 hours at work like this imdnnfnfkdbf

theenderdraco ๐ŸŽฎ 312 days ago

ay! ayayay (happy splatfest/splat3 anniversary to everyone who celebrates it! anyways BIG MAN SWEEEEEEP)

theenderdraco ๐Ÿ˜ก 313 days ago

I keep forgetting to change the goodamn emoji

theenderdraco ๐Ÿ™‚ 313 days ago

โ€œim depressed. heres 100 posts in a row about how every celebrity is actually Bad and the world is-โ€ shut UP shut up pls for everyones sake

theenderdraco ๐Ÿ˜ก 315 days ago

wrong emoji. anyways yeah if that bastard ever pees on my work table again Iโ€™m gonna shave his stupid furry ass from head to tail

theenderdraco ๐Ÿ™‚ 315 days ago

if that bastard ever pees on my work table again Iโ€™m gonna shave his stupid furry ass from head to tail

theenderdraco ๐Ÿ˜‡ 316 days ago

i love writing emotionally devastating things happening to characters i love

theenderdraco ๐Ÿฅน 319 days ago

voted #1 most sad and pathetic employee of the year (i havenโ€™t even worked here for a year)

theenderdraco ๐Ÿ™ƒ 319 days ago

can I sit and worry about the future in PEACE goddamn. 14 days of being stuck in a small house with my mother i have to get out of here

theenderdraco ๐Ÿฅฑ 320 days ago

first two days of college survived. boss almost gave me a heart attack yesterday and my sleep schedule is wack as usual

theenderdraco โ˜€๏ธ 328 days ago

oohhh nervous nervous. ppl are always dying on that side of the family I just hope itโ€™s nobody close to me specifically. cant handle that rn

theenderdraco ๐ŸŽค 336 days ago

why does every celeb/popular internet person have to end up being a creep/shitty person. like can't you just be a normal and decent human

theenderdraco ๐Ÿ’€ 358 days ago

โ€œso why are you so into the haunted mansionโ€ thats the menthol illness luv

Newer statuses Older statuses