pearl999

Subscribe via Atom

Homepage
Not defined
About
999
she/her สšโ™กษž light entity
what's on her mind this time?

Statuses

pearl999 ๐Ÿ’€ 21 hours ago

Deleted my spacehey, cause i ain't joining whatever happens on that site lol. On the other hand, i started my own fc2 blog <3

pearl999 ๐Ÿค’ 3 days ago

I hope my body didn't give up yet before 23rd, please...

pearl999 ๐Ÿค’ 4 days ago

I feel so burnout, i wanna run away so bad

pearl999 ๐Ÿ‘€ 13 days ago

can't believe i finished that long ass page, and i've never wrote something that long just to let out my feelings

pearl999 ๐ŸŒง๏ธ 13 days ago

i feel so gloomy... I guess i'm just gonna continue coding to ease the feeling away

pearl999 ๐Ÿ’” 19 days ago

i miss them smh

pearl999 โœจ 19 days ago

ok i finally (kinda) figured it out

pearl999 ๐Ÿ’ป 19 days ago

how do i edit my profile lol