auroravalentina

Subscribe via Atom

Homepage
https://aurora-valentina.neocities.org/
About
Not defined

Statuses

auroravalentina ๐Ÿค” 5 days ago

I wanna make an English patch for Hikaru no Go 2 (GBA) but god romhacking scares me man. help

auroravalentina ๐ŸŽฎ 271 days ago

I keep thinking Johnny's That's My Name attack is called "Say My Name". Yknow like Destiny's Child

auroravalentina ๐Ÿฅณ 290 days ago

WE DID IT JOHNNYHEADS!!!!!!!!!!!!!!!! IT'S A HAPPY ENDING CAUSE THE HANDSOME GUY WON

auroravalentina ๐Ÿ˜ฏ 302 days ago

Just learned emo icons (JOKE) Ed Elric and Iori Yagami have been in the same video game. Gacha games are a wild world

auroravalentina โœจ 307 days ago

Gonna stream Yugioh Reshef of Destruction at 6 EST tonight :)

auroravalentina ๐Ÿ˜‚ 320 days ago

Losing my mind over the Netflixvania leaks they're so ugly lollll

auroravalentina ๐Ÿ˜ฑ 338 days ago

THE FAKE FISH FROM HIKARU NO GO ARE LEGITIMATELY FAKE?!?!?!

auroravalentina ๐ŸŒˆ 341 days ago

My, Earth really is full of things.

auroravalentina ๐Ÿค 350 days ago

Literally looks like Breaking Bad out here y'all the air quality is so bad

auroravalentina ๐Ÿ™‚ 353 days ago

Waiting for my copy of Katamari like an old timey maiden staring out at the harbor awaiting her belovรฉd's return from the war across the sea

auroravalentina ๐Ÿ™‚ 360 days ago

So um. guess who just learned the widget for this thing does not have a text wrap for individual words lmfao

auroravalentina ๐ŸŽถ 360 days ago

GOT TICKETS FOR BABYMETAL IN SEPTEMBER YEEEEEEEEEAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

auroravalentina ๐Ÿ‘€ 364 days ago

I've got so many things I want to put on my site and it's going to take forever to do it all lmao but that's ok :)